Bilder efter tiden jag har varit borta (klicka på bilderna för att se i stort format)


 
 

OMFG! Hittade avsnitt 4 av The America List!!

 
Klicka HÄR för att se det!
 
Du komme att komma till ett tumblr.com inlägg och jag tror det startas automatiskt, annars får man klicka på det!:)
Dave åker varmlutsballong med sin farmor/mormor, Duncan och Ben låtsas vara SVENSKA varmluftsballong-jägare hahahaha x) Och Jonnie pratar/filmar ;)

En gammal intervju så här lagom mot juletider!

 

Kickar igång bloggen igen med gifs från det senaste avsnittet


Bloggen är under ombyggnad!

Svarar på kommentarerna när bloggen är klar:)
 
Tills dess kan ni hålla koll på tumblrs som:
 
http://theburiedlifegifs.tumblr.com/
 
http://inthedinofstrife.tumblr.com/
 
http://tbls.tumblr.com/
 
och killarnas egna tumblr
 
http://theburiedlife.tumblr.com/
 

Mail från grabbarna angående The America List

Skickade ett mail till killarna angående det faktum att man inte kan se deras ny serie "The Buried Life: The America List" eftersom att MTV inte ville svara -.-
 
Fick då detta som svar idag!=)
 
 
 
De ska då försöka hitta en lösning på det hela, men tills dess så kommer vi inte kunna se serien=/
Men vart lite glad över att de svarade och att de svarade som de gjorde :]

Livet är så orättvist!

Jag har förlorat min mormor, morfar, farmor, min mosters man och nästan min moster till canser. Alla var dock gamla, men ändå. Det är orättvist..
 
Men något som är ännu mer orättvist är när en människa som
inte ens har hunnit börjat på sitt liv än måste gå bort!
En nära kompis till mig la upp den här på sin blogg. Den var några nära vänner till hennes familj som gjorde den här videon och sången då de förlorade sin lille son Olle till canser förra veckan.
 
Alla tankar och böner går ut till familjen♥
 
Gör precis som jag göra och stödj barncanserfonden eller någon annan canserfond!
Kämpa för varje unge!
 
 

Instagram: The mustache brings all the girls to the yard #movembercampaign #theburiedlife


Grattis Duncan Penn 29 år!

 
Här har ni några av mina favorit bilder på han!