Frågestund med svar i bilder

Tänkte pröva en grej, ni får ställa mig och bloggen ALLA typer av frågor så ska jag svara på dem i bilder eller GIFS bilder rättare sagt. Detta för att göra sidan mer kreativ och rolig.
 
Så ställ alla frågor ni kommer på, apknäpppa till seriösa, om killarna eller om mig, om kreativitet osv.
 
Ni har makten, så FRÅGA FRÅGA FRÅGA! :D
 
 
 

Sneak peak killarna går efter Rpatz

The Buried Life (Season 2) - Full Episodes

Vad har killarna för sig just nu; Twitter bilder


Dave: I have become a Mexican stripper!!!

Duncan: Everything the sun touches...

Duncan, taggar Jonnie: City of Angels

Ben: Tom Clinton Baker


TBL - That's what makes you beautiful

 

Rolig fan video som nästan träffar av orden med bilderna!


TBL Confessions

En tjej äger en tumblr i USA eller Kanada och låter folk skicka in sina TBL confessions till henne och sen gör hon "illustrationer" av dem. Här är några bland annat.


Ge förslag på inspirerande bilder och musik

Tänkte göra en ny flik i bloggen, där det kommer vara insperation till er läsare. MEN jag vill hemskt gärna att ni skickar in tips på inspirerande bilder (typ från weheartit osv.) och inspirerande musik.

Om det är bilder som ni själva har tagit så skriv det längst ner på bilden och eran hemsida så länkar jag folk di

Killarna från The Buried Life har skaffat sig en tumblr där de lägger upp inspiration till sina läsare och jag tänkte göra lite samma sak men vill gärna att ni också kan vara delaktiga.

Så länka bilder och musik så lägger jag upp dem på bloggen ;D