Paus

Som ni har sett har jag inte uppdaterat på ett tag.
Tid, lust, inspiration. Detta är tre saker som jag har brist på.
Sååå tyvärr kommer jag att ta en paus här ifrån, vet inte när eller om jag kommer tbx.
*sad face*
 
MEN för er som fortfarande är intresserad av att läsa saker om grabbarna så rekomenderar jag att kolla på LÄNKAR där jag har länkat till en hel andra ställen som skriver om dem.
Majoriteten är dock på engelska, men fortfarande mina favoriter.
 
Tanken med själva bloggen var att inspirera folk till att göra vad de drömmer om, men eftersom att jag känner mig så oinspirerad själv så känns det som att torka sig innan man skiter. Onödigt.
 
Avslutar med denna video.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback