Välkommen till min nya blogg!

 

 

På den här bloggen kommer ni att få läsa det senaste och även äldre saker om vad som pågår i killarnas liv! Kommer kanske inte att kunna uppdatera varje dag eftersom de är väldigt privata om sitt privat liv och de bör respekteras. Kommer att försöka svara på så många frågor som jag kan och jag hoppas att ni kommer att gilla bloggen. Jag har INGEN direkt kontakt med killarna, men ni kan ALLTID skriva till dom via mail och twitter. Klicka på någon av länkarna uppe vid headern för att komma dit. De är väldigt generösa och försöker att svara på alla mail de får in.

 

Ha en awesome skärtorsdag nu folket!



Detta är en grymt bra serie, blev bara glad av att få se att det fanns en blogg för Buried life ;)

2012-04-05 // 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback