Dagens inspiration: ut med din ilska!

 
 
Vi blir alla arga, irriterade, sura eller ledsna någon gång här i livet, och vad gör vi? Jo vi pressar ihop all denna negativa energi så det ryms i en tändstiks-ask och slänger sen in den längst in i vår garderob i vårat inre.
 
 
En smart och härlig människa på mitt jobb gav mig ett kanon tips:
"när du blir neg, släpp ut skiten! Visa vad du känner och skita i vad andra tycker, för annars blir du som en tidsinställd bomb som kan explodera vid helt fel tillfällen!"
 

Släpp ut skiten! Skrik, dra dig i håret, gör vad du vill bara du visar vad du tycker! Men jag rekomenderar att använda ord i stället för nävarna ;)
 
Nu när det är Trästocksfestivalen i Skellefteå så lyssnade jag för första gången på gruppen Maskinen, och dessa två låtar tycker jag att ni ska höra på folket! Där uttrycker dom sig och de är riktigt bra.
 
Maskinen - Du suger           Maskinen - Krossa alla fönster
 
 
 


sv: visst haha :D
aha okej, jag svarar på kommentarer :P

2012-07-22 // 10:51:51

Det stämmer som du skriver... man måste få visa om man är arg!

2012-07-22 // 11:18:54

bra citat ;D

2012-07-22 // 20:20:11

det är inte bra att hålla allt inom sig hela tiden! :)

sv: tack så mycket :)

2012-07-22 // 21:11:35

SV; tack snälla fina du! (:

2012-07-23 // 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback