TOPPHEMLIGT; vill ni se TBL på internet?

Informationen jag nu ska ge er är topphemligt så..
 
 
Innan jag köpte serien på DVD så såg jag första säsongen online, men jag hittade aldrig den andra.
Så nu har jag tänkt ge er chansen att se första säsongen via internet.Följ instruktionen nedan!
 
Kopiera länken nedan och välj ett avsnitt. Sedan väljer ni en länk att se på (REKOMENDERAR gorillavid) genom att trycka på "Watch this link!" och då kommer det upp ett nytt fönster där ni klickar på knappen "click here to play", vänta i 5 sekunder innan ni trycker på knappen "continue" INTE "continue HD", (pop up fönster kan komma upp men klicka bara bort dem), låt sidan ladda ett tag innan ni sedan klickar  ni i mitten av själva rutan och sedan på play tecknet i mitten och Voila!
 
http://watchseries.eu/season-1/the_buried_life


» alice

:D

2012-10-17 // 12:47:04

sv: hehe aa :P

2012-10-17 // 14:03:35

bra tips/hjälp :)

2012-10-17 // 16:48:00

Sv: Tack, mår mycket bättre idag! :D
Jo, det är det väl.. Det kan man verkligen undra! Idioter hela bunten..

2012-10-17 // 18:50:03

Perfekt tips! Tack!!!!

2012-10-17 // 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback