Svar på tal

Anonym: Asså vad fan äre här för blogg?!?!?!! Sämst ever, fulaste äckligaste killarna ever, idiotiska intervjuer som ingen orkar se och vem fan bryr sig??!!! DU ÄR PATETISK!! Arbetslösa så kallas "killar" som tror dom är the king of the world!!! Talanglösa och puckade!!!
 
 
Vad säger vi på TBLSweden om detta då?
 
För det första, stort tack att du orkade ta dig tid att skriva detta oh så viktiga inlägg till mig.
För det andra, jag orkar inte tjafsa med dig om detta eftersom att alla har olika åsikter och du får gärna tycka att jag är patetisk. men snälla skriv namn? Det skulle göra dig mindre patetisk.
För det tredje, 4 st normala killar från Kanada, dom är inga plastiga skådisar/sångare, så därför kanske du tycker dom är fula osv. Dom gör det dom vill göra så låt dom göra det.
För det fjärde, har du fått slut på utropstecken snart, snälla?

Och för det femte;


» LINN

tack :)

jaaaaa ;)

2012-09-02 // 15:59:30

Hej, förlåt för sent svar men är allt bra med dig? :)

sv; åhh tack så mycket!

2012-09-02 // 19:33:59

hahahaha ;) mitt tips till dig: ignorera sånna kommentarer!

2012-09-03 // 08:31:24

Det finns gott om idioter... inget att bry sig om!

2012-09-03 // 18:52:13

vissa människor har ju allt för lite att göra, haha :)

2012-09-04 // 13:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback